lördag 28 juli 2012

Dödshoppet

Det var fasligt nära att detta inlägg hade blivit helt utan bilder. Allt pga ett osinspirerade höjdhopp som gick galet. Men trots Jockes misslyckade landning med min mobil när han hoppade så överlevde den asfaltsträffen så pass väl att jag i alla fall kunde plocka ut alla filer :) Hur kunde det nu sluta så här?!? :-O

Vi tar det från början...

Det var kalas hemma hos Jocke och Magda och Tengil var på sitt bästa humör och hälsade med att ligga och räcka ut tungan... Det var visst varmt...


De hade hittat en plats för den fina nyårspokalen :)


Stekarna


Efter maten kom även Pålsbodaligan och härjade.


En liten kir ska man väl ändå ha... :P


Så här tyckte Magda om kiren :P


Vi hann inte gå innan det började spåra ur :S


Vi testade på lite olika sorters fest. Här har vi köksfest!


Robin blev återigen trött och det var ju tur att Johan fanns på plats för att bära honom :)


Fast det är inte alltid bra när de gossarna kommer ihop. Som tur var lyckades vi övertala dom om att det inte var en bra idé att volta ner ifrån balkongen :P


Så testade vi toafest där de flesta hade fokus på ölen, men inte Robin...


Vem är starkast?


Pierre var söt som vanligt.


Magda och Bea har förstått det här med att man har roligare när man gapar :D


För första gången skulle jag gå ut på krogen i Kumla. Jag var fasligt finklädd i sportsandaler... Men det är ju Kumla så vad spelade det för roll :P


-Där sitter ju Göran Lindell!!!
-Va, Gör (h)an?
:)


Jocke hittade en vän på väg ut... En snorig vän...


Så var vi då framme på Zätas som inte längre hette Zätas men jag ville gärna skriva om Zäta eftersom jag känner en Zäta :)


Där inne hade man inte roligare än vad man gjorde sig :)


Sen skulle vi då gå hem... Då såg vi några kedjor som Jocke ville hoppa över och skulle samtidigt filma med min mobil... Ja ni kan nog höra i filmen varför det gick som det gick :D


GOGOGO!!!

2 kommentarer:

Zäta sa...

Zätas...värdigt!!!

Lilian sa...

"det är ju kumla så vad spelar det förr roll" hahahah!