söndag 8 juli 2012

PUP - Fotboll och mode

När klockan ringde på torsdagsmorgonen var jag inte så där överdrivet sugen på att gå till jobbet. Iväg kom jag utan större problem, mycket tackvare redbullen skulle jag tro... Förmiddagen satt jag mest och fnissade och hade det rätt skoj :) Det var nog tillbehöret till redbullen som gjorde det skulle jag tro... :P 

Eftermiddagen var något segare men som tur var behövde jag inte jobba så länge utan kunde möta upp gossarna på stan och starta dag 2 på riktigt. De hade shoppat loss och tagit burgare och öl på torget. Det lät nästan lika kul som att jobba... 

Så passerade vi "Klaraälven" igen och då ska det fotas! Men det blev så konstigt här, för Robins hals försvann på bilden! :-O 


Det är jobbigt att gå på stan, dricka öl och äta hamburgare så det blev en mysig powernap när vi kom hem.


Marie hade dagen innan berättat att det är en bruddragare om killen kan spela gitarr. Det är något som Robin redan visste om sen tidigare så han hade med sig sin luftgitarr, eller nej, förlåt! Sin uppblåsbara gitarr med luft! ;)


Pierre tror mer på att fånga tjejer med snygga accessoarer så han hade med en drös med klockor.


Vi flyttade förfesten till Elis och Hanne, för de har canal+ fotboll. Pierre ville nämligen se GIAS-ÖSK. Jag och Robin ville göra Pierre glad så vi följde med.


Den nyallergiske Pierre ville inte få fullt med katthår på sina byxor så han tog av sig. Det får man! Men bara om man har linne och högt uppdragna strumpor till. Det är hett...


Elis och Hanne har inte bara katter, de har en grävling också som Robin hängde med.


Så här lycklig kan man bli när man på åttonde försöket INTE slår huvudet i lampan när man går förbi :)


Pierre var efter matchen inte så glad. GAIS fick en utvisad efter 20 minuter och ÖSK gjorde sen mål i förlängningen... Inte kul...

Desto gladare var han sen när han fick se Robins rumpa i sina nya byxor. Vilken jävla rumpa han har!!!


Pierre fick styla Robin nästintill hur han ville och vilket resultat det blev!


Oj vad vi posade fint på balkongen!


Tjustigt med kissochbajshusen och polisbil i bakgrunden?!?


Vi körde alla på marinblått. Vi ville ju gärna matcha!

Vi var med på bild en gång...


Vi stod så här!


:)

2 kommentarer:

Robin sa...

Varför har dom den där grävlingen egentligen? Och vad heter han?

Ass sa...

För att Elis envisats med att gett sina kompisar alla möjliga uppstoppade djur i present.

Grävlingen var en hämnd tydligen... Men något namn har jag inte hört... Kanske du vill döpa honom/henne? Kollade vi kön?