söndag 8 juli 2012

PUP - Sista rycket

Nu kände gossarna att de hade gjort Karlstad tillräckligt. De skulle istället återgå till att festa i Örebro, men först så käkade vi frukost och spelade tv-spel. Robin tyckte inte det var så skoj att titta på när vi spelade... Ja och efter ett tag så låg vi alla som Robin istället... Trötta...


Det var tungt att se pojkarna åka, det hade ju varit så fasligt skoj! Skulle jag någonsin kunna har roligt igen? (Ja det skulle jag, visade det sig senare på kvällen ;) )

Blev i alla fall lite glad när jag kom upp i lägenheten igen efter att ha vinkat av dom och såg att de lämnat spår efter sig. Kitty Oh! :D Ledsen, det blev lite för internt där och jag kan inte ens förklara det, ni kanske bara kan köpa att det är kul?! :)


Begav mig sen iväg för helgens sista fest: Grillning hos Mathias ihop med jobbfolket.


Det var segt efter gårdagens urladdning men det kom igång igen tillslut även om det ser ut som att Carro gäspar här.


Det var så himla bra att det fanns stolar i fler storlekar så att AC slapp att sitta och dingla med benen :)


En halv christer pettersson stod på menyn för mig och Mathias.


Sen lockade Putte för jobbfolket och jag hängde istället med Karlstadfolket i en "förpark" till Puttes park.


Där var det kalinkaförfest som sista anhalt.


Hittade en fasligt tjusig Corvette på väg till parken sen :)


Fick rapport från Örebro som visade att Robin började bli som Pierre... :)


När de andra gjorde parken gick jag hem för att fortsätta festa i väntan på gunsmoke-efterfesten. Det blev redbullgrogg, pizza och Moulin Rouge! Ett egentligen klockrent koncept, men jag var för trött... Jag somnade...


Men det var ändå ett fasligt fint slut på en fantastiskt rolig vecka :D Tack för besöket! :)

Inga kommentarer: