torsdag 26 december 2013

Elis rimmar

Jag var fasligt nyfiken på vad Elis egentligen hade hittat på för något i julklapparna. Rimmen gjorde mig verkligen inte klok över vad det skulle kunna vara i. Ja och det var nog inte helt så att det gick att gissa utifrån dom heller...


Nu brukar jag varken stoppa skinka eller pinka i mina mössor... Men det var ändå lite klurigt att gissa på att det skulle vara just en mössa då det är ganska få saker som jag brukar stoppa skinka och pinka i ;)


Nästa rim är på värmländska...


Fe...

Jag kunde inte alls förstå vad en varm rumpa (väljer lite andra ord än Elis) hade med en ryggsäck att göra. Men till sist så insåg jag att det fanns ett sittunderlag som ryggplatta i väskan :)


Nu behöver jag inte slita så mycket på min rosa adidasväska utan bara använda din vid speciella tillfällen ;)


 Nja, nu var den väl varken gjord av näver eller var en bäver... Men en fasligt mjuk turtles var det :)


Jag och Mimmi "sjöng" båda två direkt när vi såg vad det var: IT'S A PILLOW-PET!!!

Alla som har sett på disneychannel har koll på vad det är ;) Ja det är nämligen en kudde och gosedjur i ett. Man kan veckla ut Donatello till en kudde om man vill.


För att citera Dumma mig: It's so fluffy I'm gonna die!!!

Ett sista rim:


Det är nog inte många av er som förstår hur stor den här julklappen är. Ja då menar jag inte i centimter. Det är en gammal westinare med en mycket bra färg. Som synes infiskad och populär.


Trodde inte att han skulle släppa den till mig! Man kan nästan tro att jag är omtyckt ;) Jag kommer nog inte vara lika populär när jag drar upp större gäddor än vad han gör nästa år ;)

Oerhört nöjd med mina klappar även fast jag inte lyckades lista ut någon av dom via rimmen :)

Inga kommentarer: