tisdag 31 december 2013

Mitt 2013

Ännu ett år avklarat! Dags att sammanfatta årets höjdpunkter och jag tar ett gäng av mina favoritbilder från året som gick till hjälp.

Dock är det så svårt att bara välja några få, så var beredda att få ont i scrollfingret nu :P

Tysklandsresan för att hälsa på Michelle blev en success!


Vackra vyer (då syftar jag inte på speedoskillen) och roliga upptåg!


Extra kul att planera våra ordspråk som sedan resulterade i julkulskalendern :)


Rataxes hann jag inte umgås så där fasligt mycket med i år (pga en punktering), men när vi väl umgicks var det väldigt trevligt :)


Moderskeppet fyllde 75 år och nästintill hela släkten var på plats för att fira.


Det här med att hoppa allihopa samtidigt var inte vår starka sida...

Jag har slagit flera personlig fiskerekord och denna gädda på 7,25 kg var det roligaste av dom :)


Bråvalla blev också en succé, trots lervällingen :P In Flames, Rammstein och The Happy Hippo Family - I like!


Ja just, sen har jag blivit sambo också för första gången i mitt liv (sorry Lisa, du räknas inte)! Stort!


Många naturupplevelser har det blivit. Jag börjar bli en riktig friluftsmänniska :)


Svensk natur är inte så illa. Ja och vilken sommar vi hade i år! Fler sådana tack!


Paddla är underskattat!


Speciellt skoj är det när man har underhållande sällskap :)

Det är aldrig fel att tälta heller! Slog nog rekord i antal tältnätter i år.


Några av nätterna spenderades under midsommaren i Breven. En fasligt lyckad midsommar!


Jag har haft klänning! Läs: varit på bröllop ;) 2 gånger till och med.


In Flames såg jag flera gånger. Ena gången avslutade jag kvällen med allsång/karaoke i en ljudisolerad källare. Udda men skoj :)


Jag såg faktiskt inte bara In Flames. Såg bland andra även Helloween. Festivalskorna/Konsertskorna var såklart på! :)


England var jag också till och London levererade!


Spelhelg, en av de bästa varianterna av helg! I år testades även nya spel, så som Sänka dig:


Även det fantastiska spelet Kir-Bingo såg dagens ljus detta år :D


Spelet snodde kräftornas plats i strålkastarljuset på kräftskivan i Bengtsfors till och med :)

Jag var med i Friska Karlstad i år igen och på en av turerna fick jag se mitt livs första bäver :)


Senare under året fick jag se riktiga bävrar också...

Mor var på sitt livs första hockeymatch :D


Många livspremiärer detta år. Svenska Rallyt testade jag också på, både som underhållning och fotoprojekt.


Jag har upptäckt hur skoj/gött det är att ha båt :) Önskar mig dock en snyggare flytväst till nästa säsong...


Jag blev nästan med hund! Ja eller Tobias blev med en Bob-Winston :)


Men sist och störst! KUBBVINSTEN!!! Vilken dag! Vilken lycka!


2013 får helt klart godkänt :)

Inga kommentarer: