måndag 23 december 2013

Redo för julen

På väg till Hjortkvarn efter det lyckade Linköpingsbesöket fixade jag det sista inför julen: Julmusten! Jag var med andra ord nu helt redo för julen.

Fick rapporter hemifrån att det även där började bli klart. Granen var klädd :) Jag har aldrig haft riktig gran sen jag flyttade hemifrån. Jag är ju aldrig där jag egentligen bor på jul så det har inte känts aktuellt med något mer än med en liten plastgran som jag haft många år.

Det var visst inte alls okej att inte ha gran enligt Elis, så i år har jag visst en :) Ja inte så att jag är en granmotståndare, tvärtom! Jag vill ha gran! Men jag har som sagt inte tyckt att det har funnits någon anledning när jag inte varit hemma.


Det är dock inte bara granen jag gillar på den här bilden. Gillar även min tjusiga tomteburk :) Ja och att Elis kollar på vinterstudion när inte jag är hemma :) Vänta bara, snart kommer han nog även kolla på disney channel när jag är borta :P

Inga kommentarer: