tisdag 3 december 2013

Var sak har sin plats

Gjorde en tjusig Bitstip idag bara för att skoja med Elis. Han brukar visserligen inte kasta kläderna på golvet, men han hänger jackan på "fel" hängare, hänger sina nycklar på "min" krok i nyckelskåpet och ställer sina skor på "fel" plats i skostället. (Ni förstår att jag har det jäkligt jobbigt hemma va? ;) )

Alltså, det är ju jag med min asperger light som har problem med det här... Det spelar ju egentligen ingen roll... Ja och jag skäller inte på honom för det (så mycket ;) ). Istället flyttar jag bara "rätt" det. Men inombords så känns det som på bilden :P


Men idag när vi kom hem från jobbet var det kissnödigt värre och Elis rusade in på toaletten. Vad han inte tänkte på då var att han kastade jackan på golvet! Jag fick därmed bevis för att min serie är ytterligare en "True story" :P


Självklart måste han hängas ut offentligt för detta! Vad vore jag annars för sambo? ;)

2 kommentarer:

Sebastian Wiman - www.fisheco.se sa...

Du har verkligen problem Astrid...

Ass sa...

I know... Stackars Elis... :S