söndag 4 oktober 2015

Avskedsfest

Så var det då dags att "ta farväl" av jobbet med en avskedsfest. Eller ja... Ta farväl... De som kom på den här festen är ju (några av) de jag kommer hålla kontakten med :)

Självklart blev jag lite hånad från start och jag fick gå runt med en besöksbricka under hela kvällen (trots att vi aldrig använder det annars till besökare). Bilden de valt har jag valt att censurera här :P


Både Nils och Paco kom på kalaset, de missar inte gärna en fest!


Det är tur att vi inte jobbar med ballonguppblåsning...


Jag hade önskat en enkel kväll på kontoret, utan några krusiduller. Ja och det här med stil var inte så noga. En kastrull kan också bli en kylbunke! En stekpanna kan användas som shotsbricka...


Pizza stod på menyn, enkelt ska det vara :)


Jag hade fixat några tävlingar och vi började med en tipspromenad (självklart om mig) följt av musikquiz.


Sista grenen snodde jag från tv och jag hade skrivit massa artister på lappar och så skulle deltagarna sjunga låtar av dessa samtidigt som de andra skulle gissa vem det var som gestaltades.
Underhållande, inte minst för mig :)


Lite senare kom Mongo-Lina och framförde sin Leila K-låt ihop med Nils och Paco :D


Fick tjusiga dikter från både Norge och Danmark.


Inte illa att bli jämförd med Johann Olav Koss :P


Finfina presenter fick jag också, så nu behöver jag inte längre gräma mig över att jag inte valde nr 81 (året för första guldet och mitt födelseår) på min fbk-matchtröja, för jag fick en bortatröja i present.


Tobias hade även rotat fram en gammal hockeybild han köpt för 19 år sedan och fått den signerad av Håkan Loob :)


Ser fram emot att testa mitt nya spel där jag ska skjuta spöken! :D Favoritchokladen från Norge börjar visst redan ta slut... Sen ska det ut och resas också :)


Oerhört nöjd med avskedet, tacksam för mina kollegor och oerhört rörd över alltihopa :)

Inga kommentarer: